למעשה, כל עסק (גם עסק שהוא קטן מאוד) זקוק לתכנית שיווק. מלבד ניתוח ההזדמנויות והאתגרים התכנית תאפשר להבין מה המטרות שניתן לקבוע באופן יישים, ואיך משיגים אותן.
מה נקבל בתום כתיבת תכנית השיווק?
בסופו של תהליך, תוכלו לקבל תמונה בהירה של העסק שלכם. כלומר – תוכלו לראות את הדברים כפי שהם, ולא כפי שרציתם שיראו. לסנן משאלות לא רלוונטיות והערכות מופרזות
איך נתרגם את תכנית השיווק הלכה למעשה – מה "תכלס" צריך לעשות?
אז אחרי שניתחנו את העסק, ואת הסביבה המתחרה, וקבענו יעדים ריאלים ומדדים, נעבור לתכנית היישום.